Friday, August 24, 2007

«ΒΡΕ ΤΙ ΠΑΘΑΜΕ ΣΤΗΝ ΙΟ»

Μετά από αρκετό καιρό θα έλεγα μένω το βράδι μέσα, έχω επιτέλους χρόνο να σας γράψω, (με την καλή ένια).
Τα πέρασα φίνα σιχάθηκα την Ιταλία μάμισα την Ιταλία αλλά τα καλύτερα παιδιά είμαστε όσοι ήρθαμε εδώ για δουλειά. Χωρίς να το καταλάβω βρέθηκα σε παρέα με άτομα από : (Ελλάδα, Αγγλία, Αμερική, Αυστραλία, Πολωνία, Αλβανία, Βραζιλία)
Δέσαμε, τα ήπιαμε και λιώσαμε.
Το νόημα της ζωής : “getting away when there’s all messed up”
Καλύτερα : Όταν βαριέσαι φεύγεις .

Ακολουθεί το setακι από τη βραδινή δουλειά :

http://rapidshare.com/files/50599251/lotus_15-8-07_djtakis.part1.rar

http://rapidshare.com/files/50876276/lotus_15-8-07_djtakis.part2.rar

για unrar χρειάζοντε και τα 2 parts

Όπως πάντα Pass : djtakis

Monday, August 20, 2007

ΚΟΥΡΑΣΗ

ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΛΛΑ 2-8 ΚΑΙ 11-5 ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ

http://rapidshare.com/files/50192509/djt_ios.rar

Tuesday, July 31, 2007

ΩΡΑΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ

Κανά δυο κομματάκια έτσι για να ξεχνιόμαστε…

http://rapidshare.com/files/46117065/feuga_TRIP_IOS_djtakis.rar

Pass: djtakis

Monday, July 30, 2007

Friday, July 27, 2007

Για να μην ξεχνιόμαστε...

http://rapidshare.com/files/45407183/DJT_Baracuda_22-7-07.part1.rar

http://rapidshare.com/files/45412345/DJT_Baracuda_22-7-07.part2.rar

pass: djtakis

Για τη αποσυμπίεση (unrar) χρειάζοντε και τα 2 parts

Ios report




Γενικά περνάω καλάάάά, το μαγαζί είναι καλό και ωραίο αλλά όχι 100% έτοιμο.
Πολύ αέρα ρε παιδί μου … Τα φιλαράκια μου έλειψαν αλλά το νησί δεν σε αφήνει να βαρεθείς.


Οι φωτογραφίες ειναι σημερινές μέσα από το μαγαζί. :)

Ζω ...

Μετά από καιρό ν’ είμαι πάλι.
Όλα καλά όλα ανθηρά, θα προσπαθήσω να τα λέμε συχνότερα από την ‘ανεμοδαρμένη’ και με ‘κολο-ΔΕΗ’ Ιο.

Thursday, June 21, 2007

Hello From Ios



Έφτασααα, και είναι ωραία λέμε.

Wednesday, June 20, 2007

ΕΦΥΓΑΑΑ !!!


ΓΙΑ 2-3-4 ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΩ

Tuesday, June 5, 2007

Lounge = ;

http://en.wikipedia.org/wiki/Lounge

ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ … ΑΠΛΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Η μουσική είναι ένας πολύ καλός τρόπος χαλάρωσης
και ηρεμίας με ένα (όχι και τόσο κατά τι γνώμη μου) μειονέκτημα.
Αν θες να χαλαρώσεις θα κάτσεις με το (κομμάτι, είδος, καλλιτέχνη) που σε χαλαρώνει στα αυτιά όσο και όπου θες εσύ.
Δεν θα βγεις για να χαλαρώσεις. Ό,τι χαλαρώνει εσένα δεν κάνει το ίδιο και στο διπλανό. ΠΡΕΠΕΙ να ακούγεται και κάνα ‘’βρώμικο’‘ τραγουδάκι.
Και δεν έχει να κάνει μόνο με το στίχο, όχι άλλο «fuck bitch suck e.t.c.», αλλά και με την ενορχήστρωση / σύνθεση, (arrangement στη pc – music).

Αλήθεια τι είναι για σας το “lounge”, αν δεν είναι τίποτα ;

Wednesday, May 23, 2007

Καταδίωξη ...

Μια ευγενική προσφορά του Κ. Παναγιώτη με επεξεργασία του Κ Βασίλη με εμένα πρωταγωνιστή.
Χωρίς βέβαια να περιφρονώ τη σημαντική βοήθεια του Κ. Φάνη.

http://rapidshare.com/files/32832338/VideoDJT.3gp

djt_Loungeme_House_19-5-2k7_djtakis.rar

http://rapidshare.com/files/32820406/djt_Loungeme_House_19-5-2k7_djtakis.rar

Pass: djtakis